سوزندوزی شب افروز

(مجله آموزشی- هنری)

سوزندوزی شب افروز

(مجله آموزشی- هنری)

سوزندوزی شب افروز

رویش گل

من آفتابم . خورشیدی در خود نهان دارم. گرم و سوزنده، نورانی و حیات دهنده . من روشن هستم. روشنایی ام. چون خود حیات.

یک گل هستم. حاصل لحظه هایی سرشار و ماندنی. پر هستم از حضور . حضور بودن بادوست و حضور بودن با خویش.

در میان دستهای یک سوزندوز شکفته شده ام. می توانی مرا به نشانه سپاس، بر بالشی بکشانی و یا بر موهایت بنشانی . در تابلویی بنمایانی و یا در دلت بگنجانی.

من شکفته شده ام. در میان دستهای یک سوزندوز شکفته شده ام. مرا باور کن.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی